Thursday, May 19, 2016

OnlineBijoux - magazin online pentru iubitorii de bijuterii

Cred ca de mult nu mai este un secret faptul ca fiecare femeie vrea sa arate intotdeauna extraordinar si nici ca uneori recurge la mici trucuri. Eu, spre exemplu, apelez la bijuterii. Am foarte multe bijuterii argint, dar si bijuterii handmade si am grija sa fie frumos asezate in sertarul cu casetele din lemn dedicate lor. 

De cativa ani am inceput sa-mi achizitionez bijuterii online, iar spre marea mea surprindere am constatat ca foarte multe le am de pe site-ul OnlineBijoux. Am cumparat foarte multi cercei, coliere si inele de la ei, atat pentru mine insami, cat si pentru cei dragi, datorita faptului ca au o varietate mare de modele, pentru ca au preturi atractive si un design pe placul meu. In plus, cerceii sau seturile de argint s-au dovedit a fi intotdeauna cadoul perfect pentru mama, sora sau prietenele mele si o solutie ingenioasa atunci cand nu am habar ce sa le cumpar. Cand fac un cadou, am in vedere faptul ca bijuteriile din argint 925 sunt hipoalergenice si siguranta ca vor incanta destinatarul in anii ce urmeaza.

De-a lungul anilor, bijuteriile de argint au devenit din ce in ce mai populare, deoarece culoarea argintie rece si eleganta a acestui metal pretios, impodobeste cu gratie de la tinutele naturale pana la cele mai sofisticate. Pe langa eleganta, un alt avantaj al acestora este ca sunt durabile si ca spre deosebire de bijuteriile ieftine, nu-si pierd aspectul lor atractiv odata cu trecerea timpului.

Sa va vorbesc putin despre mine si preferintele mele... Nu trebuie sa cheltuiesc multi bani pentru a ma bucura de eleganta conferita de podoabele din aur. Prefer sa-mi cumpar bijuterii din argint cu finisaj placat cu aur, care sunt aproape imposibil de distins de aur, transformand astfel de fiecare data o poveste intr-o realitate. Imi plac bijuteriile de argint cu acoperire de rodiu care se disting printr-un luciu metalic asemanator platinei, dar cand vreau sa adaug tinutei mele un aer chic si unic, de epoca, apelelez la bijuteriile de argint oxidat (innegrit).




Sa facem o scurta analiza, de cele mai multe ori femeia dupa ce vine de la munca obosita isi ajuta copiii la teme, gateste o masa gustoasa pentru intreaga familie si dedica timp sotului ei. Oare nu are dreptul sa-si faca si ea cate un moft? Ar fi un gest foarte frumos din partea persoanei iubite sa-i faca cadou o mica bijuterie doar pentru a o face si pe ea fericita, fara nici o ocazie speciala (chiar daca ea nu cere nimic in schimbul grijii sale pentru cei dragi). Eu nu am nevoie de astfel de atentii, pentru ca stiu deja ce vreau si locul de unde sa mi le iau, dar nici nu m-ar supara o astfel de surpriza... 
 
Voi ce fel de bijuterii preferati? 

2 comments:

  1. Prefer bijuterii de argint cu pietre mov

    ReplyDelete
  2. Si eu prefer argintul dar nu ma dau la o parte nici cand vine vorba de aur sau altfel de bijuterii, cele handmade de exemplu. Am intrat pe site si mi-au placut foarte mult, chiar le-am pus "gand rau"unora.

    ReplyDelete