Monday, April 24, 2017

Manichiura cu microperle

Imi place sa-mi fac singura unghiile, tocmai de aceea sunt singura din familie care nu-si pune unghii cu gel, pentru ca daca ma plictisesc de un model pot sa-mi fac altul cand vreau, in functie de starea mea de spirit.

Astazi vreau sa va arat manichiura mea cu microperle, care de altfel e simplu de realizat.









Aveti de nevoie de:
-pensula cu varf rotund pentru a da efect de dantela french-ului
-benzi pentru lipit care va ajuta sa faceti un french corect
-oja cu microperle
-oja neagra
-lac de unghii
-un vas micut si rotund in care sa puneti microperlele (le puneti inapoi in sticluta cu ajutorul mini-palniei).


In cazul in care nu ati mai folosit microperlele pana acum, e bine de stiut ca trebuie sa turnati continutul sticlutei cu microperle intr-un alt vas, sa asezati unghia proaspat data cu oja din cealalta sticluta in vas, sa va ajutati de palnie ca sa turnati microperlele pe unghie pana unghia e complet acoperita si apoi sa scuturati batand cu un deget pe altul pentru a elimina surplusul de microperle.

Voi ati incerca aceasta manichiura?


10 comments:

  1. Nu am incercat, dar arata tareeeeeee bine!! <3 :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu ma mai saturam sa-mi admir unghiutele, mi-a placut si mie cum mi-au iesit :*

      Delete
  2. As incerca-o, e interesanta!!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur :). Asta e doar o idee, voi o puteti adapta dupa propriile preferinte :*

      Delete
  3. Alina-Florina
    Ador oja in general,am toate nuantele,si totusi am ramas surprinsa de manechiura ta,nu am folosit niciodata microperle dar o sa incerc arata super

    ReplyDelete
  4. imi place cum se vede .Arata super bine

    ReplyDelete
  5. Nu prea sunt la curent cu trendul la oje, dar de microperle chiar nu am auzit! Chiar si modul de aplicare mi se pare inedit!

    ReplyDelete
    Replies
    1. E simplu, dar daca nu sti cum sa faci, atunci e mai greu... Am incercat aceasi manichiura in combinatia rosu-gri si pot spune ca arata chiar mai bine :)

      Delete
  6. Multumim pentru detalii! Super unghiute!

    ReplyDelete