Friday, May 29, 2015

Produse de papetarie din abundenta

Cui nu-i place abundenta? Indiferent ca e vorba de bani, de mancare sau de ori ce altceva ne face placere si ne aduce bucurie. Mie-mi place munca mea si asa cum am mai spus de nenumarate ori, ma pot declara workofoba, prin urmare se poate si munci din abundenta. Tocmai din acest motiv ii recomand sefului meu sa nu uite sa-mi ia un nou set adeziv pentru notite si alte produse de papetarie pe care sa-mi pot nota rapoartele si alte cele. De fapt, nici nu-mi fac griji in aceasta privinta pentru ca stiu e grijului si atent cu toti angajati. Cum sa nu muncesti cu drag cand nu te streseaza, nu te jigneste, nu tipa la tine, dar mai ales cand e intelegator si atent la nevoile salariatilor sai? Nu prea poti, ca nu-ti vine sa superi un astfel de om, va spun eu. Plus, ca nu trebuie sa profiti de bunatatea oamenilor, iar daca mi-ar face vreodata vreun repros, nu m-as simti prea bine...





In momentul in care mi-a trecut prin minte ca ar mai trebui si niste pixuri, mi-a venit o idee legata de baietelul meu care  in curand incepe clasa pregatitoare, ce-ar fi sa incep de acum sa-i strang rechizitele scolare, iar in septembrie sa nu-i mai cumpar decat hainute noi. Eu cred ca e cea mai buna intentie a mea de pana acum si cand te gandesti ca nici nu am capul mare... Sau e posibil ca dragostea pentru copilul meu abunda in sufletul meu.

Stiti de unde o sa-mi fac cumparaturile? Din magazinul online, Cornul Abundentei, bineinteles. De ce? Pentru ca am tot respectul pentru ei datorita campaniilor umanitare in care s-au implicat si pentru ca relatiile lor cu clientii sunt bazate pe respect, incredere, profesionalism si daruire.



Asadar, indiferent daca e vorba de produse de papetarie pentru birou sau pentru acasa, ei reprezinta pentru mine cea mai avantajoasa si potrivita varianta.

Daca doriti sa fiti la curent cu noutatile si ofertele lor puteti da like acestei pagini: Cornul Abundentei.

1 comment:

  1. hmmmm as avea si eu nevoie de foaarte multe din produsele lor:D eu nu am sef dar am sot;)) am sa il informez:)

    ReplyDelete