Thursday, July 30, 2015

Un om asezat alege cel mai bun scaun

Imi place sa cred ca sunt un om "asezat" din toate punctele de vedere si mi se pare greu de imaginat cum ar arata lumea fara scaune, unde indemnul politicos "Ia si tu un loc!" nu si-ar avea sensul. Ce poate sa fie mai placut decat sa te asezi comod in scaunul tau indiferent de locul unde te afli: acasa sau la serviciu!?
Probabil ca multi dintre noi nici macar nu realizeaza cat de importante sunt aceste piese de mobilier  si nici cat de mult timp ne petrecem stand pe scaun. Poate ca pare incredibil, dar pe langa confort, de acestea depinde si sanatatea noastra. Pe langa aspect si pret, cea mai importanta caracteristica pe care trebuie sa o aiba un scaun este de a ne sustine corect coloana si sa ne asigure o pozitie dreapta.


 Fiecare tip de scaun este la fel de important in viata noastra. Scaunele de bucatarie ne sunt utile intrucat de cele mai multe ori atunci cand se serveste masa se reuneste intreaga familie si tot atunci se poarta cele mai interesante conversatii. Pentru proprietarii de baruri si cafenele este important sa-si vada clientii multumiti, asadar sunt extrem de atenti atunci cand aleg scaunele de bar.

Dupa parerea mea atunci cand trebuie sa achizitionam scaune birou, trebuie sa avem cea mai mare grija si sa ne asiguram ca sunt ergonomice, pentru ca ne petrecem majoritatea zilei la munca, iar seara sa ne putem odihni linistiti, nu sa ne plangem de dureri de spate. 
Pe site-ul Scaune Online am vazut un scaun de birou cu  sistem de masaj pe trei nivele de intensitate si cu cinci programe diferite la nivelul coapselor, a sezutului si lombar, care sunt sigura ca imi va oferi confortul necesar pentru a-mi desfasura activitatea la capacitate maxima.


Nu uitati un scaun e mai mult decat un simplu scaun, este obiectul care va sprijina si va ofera confort si relaxare, asadar alegeti-l cu grija!

2 comments:

  1. foarte comod sin bun pentru spatele meu! :)

    ReplyDelete
  2. Arata nemaipomenit , imi place ca am vazut pe site , merita o achizitie

    ReplyDelete