Thursday, May 15, 2014

Asa da, florarie online!

Ziua incepe obisnuit, nimic nu prevesteste ceva deosebit... Ma trezesc inainte  de a auzi sunetul ceasului desteptator. Cred ca a devenit un reflex sa ma trezesc imediat ce soarele isi revarsa geana de aur pe chipul meu. Clipocesc putin si parca-mi vine sa mai dorm 5 minute, dar acest gand este alungat de sunetul interfonului. Deschid fara sa stau pe ganduri. Un domn prezentabil, imbracat intr-un costum elegant, bate la usa. Putin uimita, deschid si vad ca tine in mana o cutie mov tare draguta legata cu o panglica de satin, se prezinta politicos intr-o maniera care ma face sa ma simt speciala. Inima imi bate cu putere si raman placut impresionata, nu am mai vazut astfel de servicii de livrare a florilor prestate intr-o maniera  atat de inedita si de eleganta, deschid cutia cu nerabdarea specifica unui copil si zaresc un buchet de trandafiri superb, executat cu atentie, de parca cineva selectase cei mai frumosi trandafiri pe care-i vazusem vreodata ca sa mi-i daruiasca mie, doar mie...
Inchid ochii si miros trandafirii, sa fie oare de la el? Cum ar putea sa fie cand el e atat de departe? Ma uit pe cutie si vad tiparit: "Noi nu livram flori, noi livram emotii!". Ah, cat de adevarat poate sa fie, cred ca aceste flori si asemenea servicii ar misca pe oricine!  Mai vad scris spe cutie un mesaj simplu, dar atat de obiectiv "Te iubesc" si atunci imi dau seama ca sunt de la el. Privirea mi se opreste la o coala de hartie aurie, legata cu o panglica, o dezleg repede si incep sa citesc mesajul tiparit pe ea:


"Iubita mea,



Stiu cat de mult iti plac florile si as vrea ca din cand in cand sa-ti daruiesc buchete de flori elegante , cate un brat de liliac, de trandafiri sau de crini regali. Iti multumesc ca tu insuti esti o floare de care as vrea sa am grija zi de zi, sa te tin in brate cand esti trista, sa-ti dau cartea de pe raftul cel mai de sus, sa-ti pun haina mea pe umeri atunci cand iti este frig, sa fiu aproape de tine...
Acum, sunt plecat pentru ca vreau ca visele noastre sa se materializeze, dar desi ne despart atatia kilometri, un lucru e clar pentru amandoi inimile noastre nu pot fi despartite, ele reprezinta un intreg, iar sentimentele noastre devin din ce in ce mai puternice cu fiecare clipa care trece.
Te vei intreba de ce am facut acest gest fara nici o ocazie speciala...
Asa cum la radacina unei flori trebuie turnata zilnic putina apa, asa si in dragoste trebuie sa-i spui persoanei care conteaza pentru tine cat de importanta e in viata ta, iar tu esti totul pentru mine.

Te iubesc, puisorul meu de albina!


                                                                                                             Cu dragoste,
                                                                                                            al tau sot iubit       "


Lacrimile de fericire imi curg pe obraz in nestire, cine s-ar fi asteptat cu aceasta livrare flori in cutii speciale sa aiba un impact atat de puternic pentru sufletul meu plin de dor. Strang florile la piept ca si cum l-as strange pe el si nu stiu cum sa ma stapanesc. Imi promit ca o sa am grija de ele asa cum are el mereu grija de mine si ca o sa urmez instructiunile de ingrijire de pe cartonas intocmai. Toate gandurile lui frumoase au fost transpuse intr-un gest superb si mi-au facut trupul sa vibreze cum nu as fi crezut ca mai e posibil, un sentiment pe care l-am mai trait doar cand ne-am casatorit.

Iubirea noastra e ca un ritual de gesturi sustinute de amandoi. Imi fac o poza cu buchetul, ii multumesc si ii scriu ce inseamna el in viata mea, Floraria cu Povesti mi-a dat un mic impuls ca sa ii scriu tot ce simt...

2 comments:

  1. Foarte interesanta ideea asta cu floraria online, este la indemana oricui .Sueprb buchetul si povestea dintre voi ! Pupici ! :*

    ReplyDelete
  2. frumos buchet, dar si povestea de dragoste

    ReplyDelete