Friday, May 30, 2014

Cum sa faci bani din comisioane

Sunt foarte putine site-uri care sunt serioase atunci cand vine vorba de comisioane, dar de departe cel mai serios site, care isi are propriul program de afiliere, este Sheinside.
O prietena de-a mea a adus atatea vanzari intr-o luna, incat si-a luat 150 de dolari intr-o luna numai din comisioanele din vanzari. Convinsa de ea, m-am inscris si eu si nu mi-a venit sa cred ca am reusit si eu sa beneficiez de comisioane din vanzari, pentru ca, de ce sa nu recunoastem, au produse de foarte buna calitate la preturi convenabile si ce-mi place cel mai mult e ca vin prin posta normala. Nu stiu la altii cum e, dar mie mi le aduce postasul la usa de fiecare data. Surioara mea si-a cumparat o rochita de la ei, iar ce as vrea sa subliniez e ca avea una din acelasi material, aceasi croiala, dar pe alta culoare, pe care daduse de doua ori mai mult fata de cat a dat pe cea cumparata de la ei.
Daca aveti si voi blog fashion va puteti inscrie in programul lor de afiliere, cu siguranta, nu veti regreta http://www.sheinside.com/affiliate_register.html?friends=1.

Eu zic sa nu stati prea mult pe ganduri si sa va inscrieti in program, iar daca pe mine nu ma credeti,  poate va vor convinge produsele lor.

Imi doresc de foarte mult timp o rochie alba, dar pana acum nu puteam purta una, din cauza ca baietelul meu era prea mic si avea grija sa-mi murdareasca rochita cu cea mai mica ocazie, in mod neintentionat desigur, dar acum e maricel si pot purta in voie  orice culoare doresc.



Si pentru ca vreau sa par mai tanara, port haine sport de cate ori simt nevoia sa ma simt comod.





De asemenea ma simt foarte bine in salopete, pentru ca de cate ori nu am habar cum sa ma imbrac sau cand nu am timp sa-mi asortez hainutele din dulap, imi sunt la indemana.




 Sper ca v-am adus vesti bune, asa cum incerc mereu sa o fac. Daca nu aveti blog fashion, nu va intristati, ci profitati de reducerile spectaculoase pentru produsele din pre-sale sau invitati-va 5 prieteni si obtineti astfel o reducere de 50 % la orice comanda.

Pupici!



5 comments:

  1. Au lucruri de calitate,am si eu o bluzita de la ei.Ajunge destul de repede comanda si prin posta normala.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tie ti-a adus-o postasul acasa sau ai ridicat-o de la posta?

      Delete
  2. Si eu m-am inscris , insa fiind la inceput la prima campanie nu mi-a fost acceptat articolul .Acum sper sa am noroc ! Pupici ! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu te descuraja si mie mi-au fost respinse doua articole. Daca ai peste 100 de vizite ti se vor aproba :)

      Delete