Friday, May 30, 2014

Tenul meu e fericit

Metaforic vorbind tenul meu e fericit. De ce? Pentru ca-l rasfat cu produse apicole si masti dulci din miere cu ou. Cred ca datorita acestei alegeri, tenul meu imi multumeste fiind mereu stralucitor, hidratat, catifelat si sanatos, iar daca ma gandesc si la faptul ca inca nu-mi arat varsta ma declar o persoana norocoasa.

Si asta nu e tot, am fost atat de norocoasa sa aflu chiar azi, in ultima zi in care ma pot inscrie in campania de testare, de faptul ca s-a lansat noua gama Apiderm Lejer, destinata tenului normal, gras sau cu tendinta de ingrasare. Aceasta gama cuprinde patru produse 
  • lapte demachiant lejer 
  • lotiune tonica hidratanta 
  • crema lejera regeneranta de noapte
  • crema lejera hidratanta de zi
 Pe scurt tot ce ne trebuie pentru un ten ingrijit si fericit :)


http://magazin.complex-apicol.ro/

3 comments:

  1. N-am incercat nimic de la ei, dar gama asta pare potrivita si tenului meu, asa ca o voi cauta.

    ReplyDelete
  2. interesanta gama, o sa-mi informez sotia

    ReplyDelete
  3. eu nu am incercat nimic de la ei , insa suna foarte tentant !Asteptam pareri ! Pupici ! :*

    ReplyDelete