Monday, December 22, 2014

Calitatea rochiilor MissGrey

In urma postarilor de aici si de aici, foarte multe fete m-au intrebat despre calitatea rochitei cumparate din magazinul online MissGrey, fiind interesate sa-si cumpere si ele o rochita pentru o ocazie speciala din viata lor sau pentru a le prinde Noul An imbracate frumos si cu gust.

Eu cred ca am facut o investitie buna, avand in vedere ca pe mine m-a surprins in mod placut calitatea materialelor. De-a lungul timpului am mai cumparat alte rochite de pe alte site-uri care in pozele de prezentare aratau fabulos, iar cand le luam pe mine sau cand atingeam materialele ma cuprindea dezamagirea.

Pe MissGrey pot spune ca lucrurile stau altfel, rochia cumparata s-a asezat mult mai bine decat m-as fi asteptat pe mine, asa incat pot afirma ca veti avea o surpriza placuta cand veti proba rochia cumparata de la ei, tinand cont de faptul ca fiecare dintre noi se cunoaste, stie ce tipuri de rochii o avantajeaza si o pun in valoare. In ceea ce priveste preturile, acestea sunt acceptabile. Am vazut pe anumite site-uri din strainatate rochii asemanatoare cu preturi mult mai mari decat la ei, astfel ca pe langa banii mai multi scosi din buzunar pentru o rochie cu calitate indoielnica, ar trebui sa asteptam si mai mult timp pana ar ajunge la noi.



De un singur lucru trebuie sa tineti cont, trebuie sa cumparati cu o marime mai mare decat cea purtata de voi sau sa consultati cu atentie tabelul de marimi. Persoana care mi-a confirmat comanda a fost oricum foarte draguta si mi-a spus ca daca am vreo problema cu marimea, mi-o va schimba...

As vrea sa inchei acest articol, raspunzandu-va la intrebari si spunandu-va ca nu aveti ce pierde daca veti comanda o rochie la ei, ci din contra va veti alege cu o rochie pe care o veti adora.

O zi placuta!

2 comments:

  1. Prima, cea decupata, este tare interesanta si sexy. Te pup si sa ai un Craciun plin de caldura alaturi de familie!

    ReplyDelete
  2. Chiar sunt frumoase :)
    eu niciodata nu am comandat de pe net, poate pt ca sunt tematoare :D
    pupici :*

    ReplyDelete