In ziua de azi, tot mai multe persoane aleg sa isi desfasoare activitatea profesionala prin intermediul colaborarilor, renuntand la metoda clasica de angajare. Acest lucru ii obliga, intr-o oarecare masura, sa isi amenajeze un birou in propria locuinta, astfel incat sa isi poata indeplini cu profesionalism toate sarcinile zilnice. Desi poate parea incomod sa iti muti punctul de lucru in propria casa, acest lucru are o multime de avantaje. Printre acestea se regasesc confortul sporit, eficienta crescuta si posibilitatea de a-ti amenaja spatiul de lucru potrivit gusturilor si nevoilor tale.
Daca si tu te regasesti in aceasta categorie si planuiesti sa iti creezi biroul chiar la tine acasa, descopera, in continuare, cateva sfaturi care te vor ajuta sa obtii ceea ce iti doresti.
Iata 3 sfaturi pentru amenajarea biroului PERFECT la tine acasa:
- Alege piesele de mobilier potrivite
Pentru ca spatiul pe care il amenajezi sa iti asigure confortul de care ai nevoie si, in acelasi timp, sa ofere aerul specific unui birou, trebuie, inainte de orice, sa alegi piesele de mobilier potrivite. Astfel, ar trebui sa optezi pentru o masa de lucru suficient de spatioasa, pe care sa iti poti depozita si organiza toate documentele si instrumentele de care ai nevoie in activitatea ta. De asemenea, ar fi bine sa alegi un scaun care sa fie atragator din punct de vedere al design-ului si, totodata, ergonomic si practic. In ceea ce priveste canapeaua, poti miza pentru un model extensibil, care sa ofere o nota de eleganta incaperii, dar pe care sa o poti utiliza si in cazul in care, de exemplu, ai musafiri. In acest sens, la MobilaDMD gasesti modele de canapele extensibile, dar si scaune si fotolii business. Fara indoiala, daca vei alege piesele de mobilier potrivite pentru un astfel de spatiu, punand accentul pe utilitate si confort, vei reusi sa transformi orice incapere din casa ta intr-un birou senzational.
- Pune accentul pe ambianta
In amenajarea unui astfel de spatiu, la fel de importanta este si ambianta. Mai precis, este esential ca in incaperea in care se afla biroul tau sa se regaseasca o atmosfera potrivita mediului de lucru si, totodata, ca aceasta sa se diferentieze de restul locuintei. Pentru a reusi acest lucru, poti apela la corpuri pentru iluminat si la odorizante ambientale. In ceea ce priveste iluminatul, opteaza atat pentru o lustra pe care sa o amplasezi pe tavan, cat si pentru lampi de birou, astfel incat sa te bucuri de un spatiu luminos si imbietor, la orice ora din zi si din noapte. Referitor la odorizante, mizeaza pe cele de calitate, cu arome fine si fresh, pe care, cu un click le poti comanda rapid. Cu certitudine, daca vei adauga aceste elemente, biroul tau va capata o atmosfera inedita.
- Personalizeaza intregul decor
In cazul in care iti doresti ca tot ceea ce se afla in aceasta incapere sa te caracterizeze in totalitate, nu ezita sa personalizezi intregul decor. Poti incepe prin a adauga diverse fotografii repreprezentative din cariera ta sau citate motivationale. De asemenea, poti adauga o nota de unicitate personalizand cana de cafea pe care o folosesti zilnic si chiar instrumentele de scris. Nu in ultimul rand, alege cateva plante decorative care sa se asorteze cu nuantele pieselor de mobilier, astfel incat sa te poti bucura de un birou primitor.
Asadar, acestea sunt cele trei sfaturi pe care trebuie sa le ai in vedere atunci cand iti amenajezi biroul la tine acasa si, fara doar si poate, vei obtine spatiul de lucru la care ai visat intotdeauna.
Ce-as mai vrea eu sa lucrez acasa! Sunt sigura ca mi-as amenaja un coltisor care sa-mi stimuleze imaginatia. Sunt binevenite sfaturile.
ReplyDeleteEu de-abia astept sa-mi decorez biroul de acasa. Cel mai important pentru mine este sa am un birou cat de mare posibil.
ReplyDelete