Wednesday, May 17, 2017

Astazi am inceput o noua cura cu spirulina

Am inceput sa consum spirulina 750 mg capsule in urma cu mai bine de doi ani de zile. In urma unei boli am avut nevoie de refacere, iar medicul mi-a spus ca in cazul meu spirulina poate fi foarte benefica. 

Atunci am comandat de la PutereaPlantelor.ro spirulina si m-am simtit mult mai bine. Am ales sa cumpar de aici deoarece: produsele sunt 100% naturale, nu sunt utilizate ingrediente modificate genetic, spirulina era ambalata in flacon de sticla de culoarea chihlimbarului pentru a-si pastra toate proprietatile, ambalajul era reciclabil, etc. Si acum exista pe site acest produs si are aceleasi proprietati. 

Intre timp mi-am mai cumparat de aici si alte produse care contin spirulina. Mi-am luat odata spirulina si catina. Treceam printr-o perioada mai dificila. Munceam mult si parca incepeam sa nu mai am putere. Spirulina si catina insa m-a ajutat sa ma simt mult mai bine. Acest produs imbunatateste starea generala a organismului, ii da rezistena si energie, ajuta la functionare normala a metabolismului celular, protejeaza celulele hepatice, incetineste procesul de imbatranire, ajuta la mentinerea greutatii normale, etc. 

 Spirulina si Catina 60 comprimate 1+1 Cadou
Spirulina si Catina 60 comprimate 1+1 Cadou
 
De curand am mai cumparat de la PutereaPlantelor.ro si spirulina ecologica pulbere. E un produs care mi-a starnit interesul de mult timp, dar tot nu reuseam sa il cumpar. 

Uitam de el de fiecare data cand comandam. Insa, am reusit intr-un final sa il comand si de atunci il folosesc frecvent in apa, sucuri naturale, paste, sosuri, etc. E o modalitate interesanta de a te bucura de beneficiile spirulinei. 

Acum, vreau sa incep o noua cura de spirulina. Insa, de data aceasta vreau pentru a reveni la greutatea ideala. Am cateva kilograme de care vreau sa scap si am auzit ca spirulina ajuta. Insa, inainte de a incepe o sa merg si la un medic nutritionist pentru a-mi da un regim alimentar sanatos si pentru a vedea daca e ok sau nu sa fac o cura cu spirulina in aceasta perioada. 

Daca si tu vrei sa te bucuri de beneficiile spirulinei, comanda produse care contin aceasta alga minunata. 

Ai mare grija, deoarece exista si contraindicatii. Cel mai bine ar fi sa intrebi medicul in cazul in care stii ca suferi de anumite afectiuni, pentru a te asigura de faptul ca totul e in regula. 

La PutereaPlantelor.ro gasesti cele mai calitative produse care contin spirulina, dar si o multime de alte produse naturiste si bio. Eu obisnuiesc sa mai cumpar de aici: detergenti bio, produse alimentare (sucuri, miere, cafea, otet, dulciuri, faina, ulei, zahar), produse cosmetice (pentru igiena dentara, igiena corpului, a ochilor), produse fara gluten, unguente, creme si o multime de alte lucruri. 

PutereaPlantelor.ro este fara doar si poate magazinul meu naturist preferat. Poate fi si al tau. Intra pe site.

No comments:

Post a Comment