Tuesday, May 23, 2017

Boxa Allview V-bass recomandata de BlogAwards ma va ajuta sa iau muzica cu mine


Trebuie sa recunoastem ca desi telefoanele si tabletele sunt gadgeturi utile si minunate care ne fac viata mai usoara si pe care le folosim zi de zi, totusi daca vrem sa ascultam muzica la ele, difuzoarele lor mici fac fata destul de greu. Tocmai acesta este motivul pentru care boxa portabila este atat de  necesara in cazul in care vrem sa ascultam muzica din telefon sau din tableta la un volum mai mare. Putem conecta boxele portabile la aproape orice dispozitiv care permite conectarea prin Bluetooth,  fara sa avem nevoie de o conexiune Wi-fi. 

Ador sa ascult muzica acasa in timp ce fac curatenie, mancare sau pur si simplu atunci cand vreau sa ma relaxez, dar si atunci cand ma intalnesc cu prietenii, asa ca boxa portabila este un accesoriu care nu-mi lipseste oriunde m-as duce. Intentionez sa-mi iau o boxa Allview V-bass,. De ce? Pentru ca orice boxa portabila  reda muzica din telefon sau iti permite sa preiei apelurile telefonice, dar cate iti pot raspunde la intrebari? Ei bine, aceasta boxa poate! Fiind un device compatibil cu Alexa Voice Amazon,  poate raspunde la intrebarile adresate in limba engleza. Fascinant, nu? 


Daca pentru a asculta muzica nu e nevoie de conexiune Wi-fi, pentru ca asistentul virtual sa fie accesibil trebuie sa te conectezi la Wi-fi.

Va dati seama? As putea sa joc Jeopardy cu Alexa, mi-ar putea citi stirile sau ar putea sa-mi spuna cum e vremea, sa ma faca sa rad spunandu-mi glume, imi poate citi carti sau in cazul in care vreau sa stiu ce restaurante sunt in zona mi le poate recomanda, creandu-mi chiar si un ghid pe harta spre o anumita destinatie. Suna foarte bine, nu?

Am atatea intrebari sa-i adresez acestei boxe portabile... Nu de alta, dar vreau sa vad daca-mi raspunde corect la ele. As putea sa o intreb cine a ajuns prima data pe luna sau cine a luat Campionatul Mondial de Fotbal in 2006 si unde s-a disputat. Oare daca-i pun intrebari capcana, isi va da seama? Da, stiu, sunt ca un copil nerabdator sa incerce o jucarie noua si sa vada care-i sunt capacitatile, dar pur si simplu nu ma pot abtine de cand am vazut-o.

Daca o vreti si voi, sa stiti ca o puteti castiga in cadrul unei campanii pentru bloggeri desfasurate pe platforma BlogAwards. Trebuie sa va inarmati cu talent si cu un strop de noroc. Multa bafta!

No comments:

Post a Comment