Thursday, January 16, 2014

Jurnal de dieta -ziua I -partea a II-a

Stiu ca nu v-am mai tinut la curent in legatura cu dieta, dar m-am horarat sa dezmint miturile care spun ca numai cu ajutorul pastilelor sau a infometarii poti sa slabesti, asa ca am alocat o parte din timpul meu pentru a face miscare, indiferent ca am ales sa dansez sau sa fac exercitii, pentru mine care am inceput sa duc o viata sedentara, tot miscare e...
Va spuneam in partea I cum a fost inceputul dietei, respectiv cum a aratat micul dejun, dar cum ziua nu se incheiase, am mai luat doua gusturari, pranzul si cina.

Gustare 1:
- 10 arahide coapte si putin sarate

Pranz:
- 100 grame piept de curcan fiert (eu l-am fiert in apa cu o lingurita de Delikat, pentru a-i da gust)
- salata de sfecla rosie, mar si nuca taiata marunt (am adaugat si putina sare, oregano, busuioc, boabe de mustar si ulei de masline). Mie personal, sfecla nu-mi place asa ca nu pot spune ca o sa-mi mai fac aceasta salata, pentru ca nu e tocmai indicat sa te fortezi sa mananci ceva ce nu e pe gustul tau, desi are o multime de proprietati terapeutice, sfecla nu-mi place si pace. Macar am incercat, iar marul parca ma facea sa uit de gustul atat de neplacut al sfeclei...


Gustare 2:
-5 covrigei dietetici

Cina:
-150 de grame peste la cuptor cu sos din apa, rosii la borcan, usturoi, telina si morcov

In prima zi nu m-am simtit in stare sa fac miscare, pentru ca am avut o zi obositoare la serviciu.

1 comment:

  1. Hmmmmmmm sincer nu cred ca as rezista :d covrigeii nu mi plac de fel :) poate gasesc inlocuitori:D

    ReplyDelete