Wednesday, January 29, 2014

Unghii dalmatiene

Sambata seara m-am uitat cu puiutul meu drag la "101 dalmatieni" difuzat pe un post de televiziune care din punct de vedere al emisiunilor difuzate as vrea sa dispara, insa din punct de vedere al filmelor sunt campioni as spune eu...

Baietelul meu e innebunit sa-mi fac pe unghii modele cu animalute cu ajutorul stampilutelor, caci inca nu am ajuns la performanta de a putea sa mi le fac singura. Duminica, in timp ce imi stampilam eu pisicute pe unghii, m-am gandit la dalmatieni si am inceput sa fiu curioasa cum ar da pe unghii, asa ca m-am uitat prin modelele create de colega surorii mele, Bibi, de la salonul De Millo din Pitesti si am gasit doua modele foarte frumoase:



Trebuie sa recunosc ca primul model e mai pe stilul si pe gustul meu ...

Voua care va place?

2 comments: