Saturday, January 11, 2014

Numai mie mi se putea intampla

Vi s-a intamplat vreodata sa credeti ca puteti duce la capat tot ce v-ati propus si exact atunci sa va confruntati cu evenimente neprevazute? Tocmai acest lucru mi s-a intamplat mie azi.
Cu vreo doua luni in urma mi-am reparat masina de spalat, dar cum lucrurile la noi in tara se fac de mantuiala, dupa ce am scos din buzunar vreo 150 Ron, la nici o luna a inceput din nou sa se opreasca intre programe, ba in plus sa nici nu mai clateasca hainele asa cum trebuie. Apoi, am inceput sa folosesc Persil lichid, iar culmea ironiei e ca exact cand am inceput sa folosesc acest detergent, masina  si-a dus programul pana la capat, asa ca mi-am spus ca probabil a fost de la calcar si am inceput sa vad Persilul ca un adevarat zeu al detergentului ce dizolva si calcarul. Pana acum cateva zile cand problemele au reaparut, iar azi ca sa fie treaba-treaba in loc sa bage apa in masina de spalat, a dat-o toata pe jos.
Ne-a dat toate planurile peste cap si m-a facut sa-mi spun in sinea mea ca numai mie mi se putea intampla!

3 comments:

  1. si mie mi se intampla , nu de astea ..dar altele ce doar mie mi se pot intampla :))

    ReplyDelete
  2. Masinile din ziua de azi nu sunt facute ca sa fie reparate. daca se strica partea electronica poti sa-ti iei adio. Cumpara alta, e pierdere de vreme reparatul! Gandeste-te ce termen de garantie au. Chestia cu calcarul e o poveste. De obicei se strica de la programe unde nu ajunge nici un calcar. Eu nici nu folosesc calgon sau alte cele ca sunt bani aruncati.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mai am una la casuta noastra din Pitesti si cred ca deocamdata o iau pe aceea si asa sta degeaba acolo. Nici nu am folosit-o decat de 3-4 ori :(. Cred ca e o defectiune la partea electronica, pentru ca sincer mi-e teama sa mai spal cu ea vreodata...

      Delete