Saturday, January 11, 2014

Mi-ar prinde bine un canar

Imi plac canarii de cand ma stiu, sunt pasari de companie ce se adapteaza destul de usor. Cu toate acestea nu-mi dau seama unde i-as putea amplasa colivia in casa, pentru ca trebuie ferita de curentii de aer rece, de caldura excesiva si de abur, in plus deja stau prost la capitolul timp.
In urma cu cate zile am fost in vizita la o prietena ce are canar si mi s-a parut tare amuzant faptul ca atunci cand noi ascultam muzica, el ne uimea cu talentul lui de interpret.
Un companion ca el, care sa binedispuna cu voiosenia  sa in fiecare moment al zilei, nu ar strica nimanui, insa pe langa spatiu si timp pentru a-l hrani, a-i curata colivia si a-i taia unghiutele, mai trebuie sa tin cont si de  dorintele celor din jur si daca lor le-ar placea ca in casa noastra sa-si faca loc o noua fiinta.

2 comments:

  1. Cu siguranta ar fi distractiv sa-l ai in casa,chiar daca trebuie sa ai grija de el.E foarte dragalas si haios.

    ReplyDelete
  2. nu am avut aceasta curiozitate sa cresc pasarele in casa, dar asa in natura imi place sa ascult pasarile cum ciripesc

    ReplyDelete