Wednesday, July 29, 2015

Coafura rapida

Romanian & English

Cred ca v-ati obisnuit cu mine deja... Stiti de cate ori mi-am laudat sora pentru aspectul fizic cel putin, insa v-am spus si ca este foarte talentata?

I guess you're used to me already ... You know how many times I praised my sister for her appearance at least, but I said that she is very talented

Desi are un bebelus micut si neastamparat, intotdeauna isi face timp printre serviciu si timpul alocat piticului sa ne faca la par pe mine, pe mama si prietenele ei. La nunta unei persoane speciale pentru noi, a auzit cand o verisoara a spus ca nu se va coafa la acea nunta si cum are un suflet bun si nu putea admite asa ceva cat timp ea e prin preajma s-a apucat de coafat. La rand au mai stat cateva persoane, asa ca intr-o jumatate de ora ora le-a coafat rapid pe toate si rezultatul a fost multumitor ca de fiecare data.

Although she has a small and restless baby, always makes time among work and around the time the child spent, to hairstyle me, our mom and her friends. At the wedding of someone special to us, she heard when a cousin said she will not cuff at this wedding and how my sister has a good heart and couldn't admit that, while she's around started hairdressing her. A few people followed at all, so in a half an hour - one hour styling them quickly and result was satisfying that every time.

Iata ce a putut face in 10-15 minute din parul unei prietene de-ale sale.
Here's what she could do in 10-15 minutes from the hair of a friend of her.




Va place?

Do you like it?

8 comments:

  1. Ce frumos i-a iesit!Imi palce mult coafura,chiar se pricepe surioara ta.Sunteti norocoase,o sa aratati superb la toate evenimentele. :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si eu ma consider norocoasa din acest punct de vedere :)

      Delete
  2. foarte faina...ar fi fost frumos sa vedem si un video cum se face aceasta coafura

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc mult de idee. O sa-i spun cand o sa ma intalnesc cu ea :)

      Delete
  3. Foarte talentata , imi place mult. As vrea si eu o astfel de coafura, dar niciodata nu am avut parul lung :(

    ReplyDelete
  4. Yes, I do!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ReplyDelete
  5. O admir ca se pricepe la impletituri, mi se pare cea mai feminina coafura care poate exista, avantajeaza pe oricine. Ai noroc cu o sora asa talentata.

    ReplyDelete