Wednesday, July 29, 2015

Special occasion dresses on Aisle Style

Nu stiu la ce va ganditi voi prima oara cand auziti cuvantul moda, insa in fata mea se deruleaza un nesfarsit lant de rochii elegante si stralucitoare care defileaza pe covorul rosu. Veti spune poate ca acesta este un stereotip in mintea mea si ca moda inseamna mai mult de atat, insa nimic nu-mi place mai mult decat sa admir rochitele purtate de doamne sau domnisoare la ocazii speciale, cum ar fi o nunta sau un botez. In fiecare zi vedem diferite persoane imbracate diferit, dupa propriile lor preferinte, iar noi tindem sa le judecam in mod voluntar sau involuntar in primul rand dupa aspect. 

Vara este sezonul nuntilor si multe femei opteaza pentru  fiecare eveniment in parte la care participa pentru cate o rochie si bineinteles ca-si doreste sa fie admirata, sa se simta frumoasa si apreciata.

Acum este extrem de simplu sa optam pentru o rochita pe gustul nostru, pentru ca sunt o multime de site-uri ce ne pun la dispozitie o multime de rochii de ocazie disponibile pe diverse culori, astfel incat daca ne placem un model, sa nu fim limitati in alegerea noastra, ci din contra sa-l purtam in nuanta care ne place si care ne avantajeaza. Aisle Style este un site care o sa va incante privirile si unde puteti naviga la nesfarsit intr-una din categoriile: wedding dresses, bridesmaid dresses, special occasion dresses, wedding party dresses sau wedding accessories. Veti gasi in fiecare categorie mii de produse gata sa fie descoperite si purtate cu gratie.

De rochiile care au cate o broderie aplicata sau din dantela, nu cred ca ma voi plictisi vreodata. La prima rasfoire deja am gasit doua rochite pe gustul meu, dar cu siguranta mai sunt si altele superbe, asa ca in seara asta am unde sa-mi pierd timpul (admirand fiecare model in parte care ma atrage de la prima privire).

http://www.aislestyle.co.uk/floorlength-sleeveless-zipper-shoulder-straps-aline-bridesmaid-dresses-p-3621.html
http://www.aislestyle.co.uk/nectarean-aline-straps-lace-sashesribbons-shortmini-satin-bridesmaid-dresses-p-1540.html

Voi ce tipuri de rochii de ocazie preferati si ce parere aveti despre acest site?

1 comment:

  1. Sunt de exceptie tinutele , una mai frumoasa decat alta si cu greu te poti hotari

    ReplyDelete