Sunday, July 26, 2015

STOP parului nedorit prin epilare definitiva

Epilarea reprezinta unul dintre ritualurile esentiale ale verii pentru orice femeie care vrea sa iasa in evidenta printr-o piele luminoasa si catifelata. De mici am fost educate sa avem grija ca picioarele noastre sa fie matasoase, ca un atribut al feminitatii noastre. Nu stiu de ce, dar eu am senzatia ca in anotimpul calduros toate functiile corpului sunt mai active si ca parul imi creste mai repede decat in mod obisnuit. Datorita stilului meu de viata alert, m-am gandit ca un aparat IPL pentru epilare definitiva ar fi solutia ideala pentru rezultate de durata. 
De multe ori am simtit ca duc o lupta nedreapta cu timpul in incercarea mea de a-mi indeplini toate visele si de a-i face fericiti pe cei din jur, dar niciodata nu am omis ingrijirea mea personala, as putea spune ca e momentul meu de rasfat.  Aparatul Silk'n SensEpil este de un real ajutor real, un dispozitiv inovator, testat si sigur, cu care reusim sa scapam de vizitele la salonul de cosmetic, cu ajutorul caruia economisim bani si datorita caruia nu mai trebuie sa ne dezbracam in fata nimanui ca sa avem picoarele mult visate, castigand astfel timp, bani si intimitate. Nu este recomandat persoanelor cu ten foarte inchis la culoare, iar senzorul nu declanseaza impulsul IPL decat daca pigmentul pielii este sigur pentru tratament. Nu este o investitie uriasa din punctul meu de vedere, iar daca vrem sa ne simtim frumoase si rasfatate, ne putem organiza un mic SPA in propria baie, cu lumanari parfumate, creme hidratante, uleiuri de baie  si Silk'n SensEpil, pentru a avea senzatia ca ne aflam intr-un salon profesionist.
 Asadar voi spune STOP parului nedorit si ma voi voi lepada de el cat ai zice "peste". Nu mai am rabdare sa astept Black Friday-ul sau alte reduceri, vreau sa fac o investitie pentru mine, deoarece consider ca merit!

1 comment:

  1. Da, si eu as vrea asa ceva, rezolva o problema presanta, mai ales vara!

    ReplyDelete