Wednesday, July 1, 2015

Pasi plini de eleganta cu ECCO Shoes

Pantofii reprezinta obsesia majoritatii femeilor si un prilej de bucurie in orice sezon, ba chiar au fost adusi pana la rangul de obiect-cult. Cum ar putea sa nu ne placa atunci cand ne confera incredere, ne fac irezistibile in fata barbatilor si starnesc admiratia femeilor?

Despre mine pot spune ca sunt mereu in cautarea perechii perfecte de pantofi, iar perechea perfecta este orice achizitie noua. Sper ca intr-o zi sa am suficienta incaltaminte incat sa ajung sa nu pot inchide usa la dressing-ul meu extrem de incapator. Cred ca daca afirm ca sunt nebuna dupa pantofi, folosesc niste termeni mult prea blanzi in ceea ce ma priveste si nu spun asta doar eu, ci pot confirma toti apropiatii mei.

Sunt suficient de obsedata incat sa cheltui jumatate de salariu pe o incaltaminte din piele si consider ca a meritat investitia atunci cand primesc complimente de fiecare data cand le incalt. Tanjesc dupa unicitate si imi doresc sa-i asortez cu personalitatea mea. Consider ca am depasit demult perioada cand cumparam orice si oricand. Probabil ca odata cu trecerea timpului devii mai intelept, mai atent si mai selectiv. Nu fac rabat de la calitate vizavi de buget si sunt sigura de faptul ca mi-a luat mult prea mult timp ca sa ma educ in aceasta privinta, insa ma consolez cu gandul ca niciodata nu e prea tarziu. Imi da un extraordinar sentiment de bine gandul ca mai nou impart aceasi pasiune cu sotul meu...

Am fost extrem de surprinsa cand am gasit acum 3 ani un magazin ECCO in Bucuresti, care comercializeaza pantofi de piele de inalta calitate si care se remarca in primul rand prin calitatea materialelor, confortul sporit la purtare si prin design-ul inovativ. Eram de ceva vreme in cautarea celei mai comode sandale si le-am gasit, parca ma asteptau pe mine...



Ele m-au purtat pe nenumarate drumuri: cu ele am fost la interviul pe care l-am dat pentru job-ul minunat pe care-l am acum si pe care-l practic cu drag, cu ele am fost incaltata in vacantele mele in urma carora am ramas cu nenumarate amintiri frumoase si in ele ma simt nemaipomenit de bine, de confortabil. Au fost inca de la inceput o hrana pentru suflet si un pansament pentru picioarele mele. Ma confrunt de cativa ani buni cu dureri de picioare, o problema care ma face sa obosesc destul de repede si sa fiu mai sensibila, dar cu aceste sandale uit de toate aceste lucruri, nu m-au ranit niciodata, mi-au oferit confort si comoditate, putand sa explorez toate locurile pe unde am fost, pe scurt mi-au dat intotdeauna o senzatie de siguranta.



In ciuda faptului ca se prezinta intr-o stare impecabila chiar si dupa trei ani, uneori simti nevoia schimbarii, asa ca profit de ocazie si intru pe noul site ECCO, cu un design modern si cu o experienta de cumparare optimizata. Observ ca se incarca rapid, ca este bine structurat pe categorii: barbati, femei, copii, genti si accesorii si categoria mea preferata cea dedicata reducerilor. Imi place ca mi se afiseaza in fiecare pagina in primul rand noutatile, dar si faptul ca pot vedea poza marita, astfel incat sa pot analiza toate detaliile. Review-urile lasate de clientii constituie de asemenea un avantaj, pentru ca astfel imi pot da seama din descrierile acestora, daca sunt sau nu ceea ce caut. De aceasta data vreau sa-mi cumpar niste sandale cu un aspect mai sofisticat, pe care sa le pot purta la tinutele mele elegante, dar care sa-mi ofere aceasi bunastare cu care m-a obisnuit acest brand. Observ ca beneficiez de transport gratuit, intrucat pretul acestora depaseste 299 de lei. Tot ce-mi ramane de facut e sa ma loghez cu Facebook sau sa-mi creez cont, sa adaug sandalutele in cos, dupa ce am consultat tabelul de marimi, sa selectez modalitatea de plata (prin card sau ramburs la livrare) si apoi sa ma bucur de cardul de fidelitate primit datorita faptului ca valoarea comenzii mele depaseste si suma de 350 de lei. Cu ajutorul lui ma voi bucura de o reducere de 5% la urmatoarea comanda si de 15% de ziua mea de nastere.


Sunt gata sa pasesc cu eleganta catre noi orizonturi!

7 comments:

  1. Si eu sunt in cautare de incaltaminte comoda si de calitate asa ca, multumesc de pont!

    ReplyDelete
  2. Aceste sandale sunt chiar pe gustul meu, deoarece ador incaltamintea de calitate, care imi ofera un confort sporit!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inainte de aspect, trebuie sa ne gandim la confort. Ma bucur ca sunt mai multe persoane care gandesc ca mine.

      Delete
  3. Pe la 20 de ani purtam orice avea talpa inalta,nu conta ca erau incomozi,dar acum dupa varsta de 30 de ani simt nevoia de incaltaminte lejere,comoda si calitativa asa ca draga mea sandalutele prezentate mai sus sunt numai bune pentru cerintele mele ;) Multumesc!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cred ca dupa o anumita varsta ne responsabilizam, alta explicatie nu am :).

      Delete
  4. Modelul din 2012 chiar este, cred ca si cele pe care vreau sa le cumpar sunt la fel, caci apartin aceluiasi brand.

    ReplyDelete