Monday, July 20, 2015

Motivele pentru care trebuie sa devii afiliat SOLE

Am ramas placut surprinsa sa vad ca ProfitShare este o retea de afiliere, care isi trateaza atat afliatii, cat si advertiserii cu respect. Aici am descoperit o multime de magazine online care mi-au atras atentia, dar cand am citit oferta de afiliere cu SoleShop, mi-a placut atat de mult titlul, incat mi-am zis "Aici, e de mine!".

"Afilieaza-te luxului si transforma pasiunile in realitate cu SOLE Luxury Boutique". E clar! Daca e vorba de brand-uri de lux, parfumuri, genti si cosmetice, atunci nu incape indoiala ca acestea se vand si se vor vinde bine in mediul online. Portofoliul SOLE include peste 3.000 de produse 100% originale provenite de la peste 200 de dintre cei mai cunoscuti designeri de moda si parfumieri, asadar nu ar trebui sa fie o misiune grea sa generezi vanzari si implicit comisoane din vanzari. Da, ai auzit bine! Poti face bani din promovarea acestor minunate produse, pentru ca SoleShop.ro iti aduce comisioane de pana 10% la produsele din categoriile parfumuri, accesorii fashion, cosmetice, genti, ochelari de soare si de 3% pentru articolele listate în gama Tech (smart watches, casti, bratari fitness).

Iata cateva motive pentru care trebuie sa devii afiliat SOLE:

Pentru ca in spatele produselor comercializate de ei sunt mai mult decat parfumuri, cosmetice si accesorii sunt momente de rasfat senzoriale si extrasenzoriale.

Pentru ca pot fi niste daruri perfecte care "vorbesc" pe limba noastra, care sa ne reprezinte si sa ni se potriveasca ca o manusa.

Fiindca asa cum noua ne place sa ne simtim "pretioase", cu siguranta exista alte femei, dar si barbati sau copii, carora le place sa miroase divin si sa aiba cele mai ravnite accesorii.

Deoarece din ce in ce mai multe persoane pun accent pe calitate si pe brand-uri renumite precum: Bvlgari, Dolce&Gabbana, Lalique, Jean Paul Gaultier, Calvin Klein, Guess, Kenzo, Moschino, Karl Lagerfeld, Gucci, Hugo Boss, Marc Jacobs, Michael Kors, Clinique sau Tom Ford.

Cel mai important motiv e ca daca te implici suficient, poti face bani din asta si sa-i cheltuiesti in ce maniera iti doresti tu.







Cum sa pofiti de aceasta oportunitate pentru a face bani?

Daca ai un blog Beauty&Fashion iti poti tine la curent cititorii cu ofertele lor, le poti prezenta produsele tale preferate, ii poti informa ca zilnic apar produse noi in categoria de Reduceri si ca joia clientii beneficiaza de surprize si discount-uri speciale.

Cum devii afiliat?

1. Accesati pagina SOLE in Profitshare si inscrieti-va in programul lor de afiliere.





2. Dupa ce v-ati creat cont, trebuie sa-l activati, accesand link-ul primit pe mail.


3. Verificati ofertele si reducerile active pe site.


4. Intrati  pe site-ul si copiati link-ul produsului pe care vreti sa-l promovati, apoi obtineti link-ul de afiliat pe Proft Share (sfatul meu este sa bifati Prescurteaza cu bit.ly). 

 Acum ca v-an dezvaluit toate tainele afilierii, nu-mi ramane decat sa va urez: Spor la comisioane!

3 comments:

  1. mersi. crezi ca lumea apasa linkurile astea?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa stii ca am avut comisioane, dar majoritatea venite de la emag

      Delete
  2. chiar interesant! imi place ceasul acela!!

    ReplyDelete