Sunday, July 12, 2015

E loc de facut parai cu SOLE

Cum ar spune un ardelean autentic: "Ioi, ce bine că nu m-am pricopsit cu un parfum fals la prima "mia" comandă de pe SOLE și că îi original!" Mă așteptam la acest lucru, pentru că și prețul lui era unul ce reflecta migala și noblețea artei parfumeriei. Acum, serios vorbind! Dacă ar fi fost ieftin, mi-aș fi dat seama că nu are cum să fie decât furat sau falsificat, iar mie nici prin cap nu-mi trece să încurajez astfel de practici. Uite așa, în încercarea mea de a fi molcomă la vorbă și ageră-n gândire, am socotit că-i musai să fac și niște parai din treaba asta. Cum? Stați o țâră că vă explic "amu"! 

 După ce am văzut SOLE in Profitshare, mi-a picat pe loc fisa! Un magazin online de încredere cu branduri precum Bvlgari, Dolce&Gabbana, Calvin Klein, Guess, Lalique, Jean Paul Gaultier, Kenzo, Gucci, Hugo Boss, Moschino, Karl Lagerfeld, Marc Jacobs, Michael Kors, Clinique sau Tom Ford, va genera sigur vânzări dacă mă implic puțin promovând pe blog și pe rețelele de socializare produsele mele preferate, iar treaba mea e cu atât mai ușoară cu cât portofoliul SOLE include peste 3.000 de produse 100% originale provenite de la peste 200 de dintre cei mai cunoscuți designeri de modă și parfumieri. În plus, trebuie să v-o spun pe-a dreaptă, o fashionistă știe ce ar vrea altă fashionistă și care sunt tendințele, iar dacă e bagată în grupurile care trebuie și știe să facă publicitate, nu are decât să-și facă loc în portofel, pentru că SoleShop.ro îți aduce comisioane de până 10% la produsele din categoriile parfumuri, accesorii fashion, cosmetice, genți, ochelari de soare și de 3% pentru articolele listate în gama Tech (smart watches, căști, brățări fitness).

Și uite ca să vezi comedie, că dacă în perioada 17 iunie-18 iulie am înregistrat cel puțin un comision aprobat, am șansa să pot câștiga mult râvnitul Apple Watch. Cu așa șansă, cum să nu-ți dai interesul!?


Pe lângă faptul că este un gadget scump, la modă, este un aliat de încredere ce are grijă de sănătatea ta, monitorizându-ți și măsurându-ți bătaile inimii cu ajutorul senzorilor amplasați pe spatele ceasului, dar și activitatea fizică pe care ai depus-o pe parcursul zilei. O splendoare ce să mai! Așadar, nu e loc de pierdut timpul, eu trec la treabă!

13 comments:

  1. Iti doresc sa ai sansa sa castigi gadgetul.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oricine il poate castiga daca genereaza un comision si are putin noroc :)

      Delete
  2. Replies
    1. Nu te bagi si tu? Ca tu ai destui prieteni in lista care ar putea fi potentiali cumparatori :P

      Delete
  3. Iti doresc din tot sufletul mult succes :* !

    ReplyDelete
  4. No amu sa stii ca m-ai ispitit :)))) .....stai o tara sa trag cu ochiul la ei pe site :D ....iti doresc multaaaa bafta <3

    ReplyDelete
  5. https://www.facebook.com/daniela.stingaciu/posts/10204848550468639?pnref=story https://plus.google.com/u/0/107917652135946770612/posts/Wk7qKhjUoVn

    ReplyDelete
  6. Un gadget la moda si foarte util,mi-as dori si eu unul.

    ReplyDelete
  7. Felicitari un gadget scump si deosebit.Foarte frumos si util

    ReplyDelete
  8. Mno bine amu draga mea de la mine numai felicitari si bafta multa :*

    ReplyDelete