Friday, July 31, 2015

Ce bijuterii mi-am mai cumparat

Sunt extrem de fericita! De ce? Pentru ca ieri m-a sunat curierul sa-mi aduca comanda de bijuterii de pe Online Bijoux, dar adevaratul motiv din spatele fericirii mele sta in faptul ca o data cu acest colet a ajuns la mine si acea pereche de cercei de mireasa pe care mi-am comandat-o. Daca pana acum am impartasit cu voi detaliile legate de invitatiile de nunta si de bratarile cu floricele ce tin loc de flori de nunta, atunci de ce nu v-as cere parerea, care de altfel sper din suflet sa fie sincera, legata de cerceii pe care mi i-am comandat. Mie imi place cum vin si cred ca la astfel de cercei ar merge una dintre aceste coafuri...


Am uitat ceva nu? Ah, da, sa va arat cerceii! Sunt realizati handmade, placati cu argint si au niste perlute albe superbe. Aveam putine emotii ca nu vor arata exact ca in imaginea de prezentare, tinand cont ca sunt realizati manual, dar cand i-am vazut m-am linistit.


Pentru ca am gasit si niste cercelusi cu perle placati cu aur la un pret extrem de mic, i-am achizitionat si pe aceia. Nu stiu inca la ce tinute o sa-i port, dar am timp sa ma gandesc si sa mai arunc o privire in garderoba mea. Oricum, am atatea haine incat nici nu le mai stiu pe toate... Tipic feminin, banuiesc!


 Uite asa in timp ce scriu, parca mi-am dat un refresh la memorie si au inceput sa-mi vina in minte 3-4 tinute, imi mai ramane doar sa ma probez sa vad daca intr-adevar se potrivesc sau nu. Ii voi cere parerea si criticului meu si totodata admiratorului meu numarul unu, care este nimeni altul decat baietelul meu. Niciodata nu am dat gres cand am tinut cont de ce zice el, din contra. Are ochiul format, ca si mama lui de altfel, iar daca vede ca ceva nu se potriveste, nu ezita sa-mi atraga atentia.

Acum ca v-am arat noile mele bijuterii, mi-ar placea sa-mi spuneti punctul vostru de vedere.

7 comments:

  1. Imi plac cel mai mult cercelusi cu perle placati cu aur desi eu sunt adepta argintului , nu zic caci ceilalti nu arata bine intrdevar depinde mult atat de coafura cat si de tinuta cand iti pui acesti cercei din prima prezentare , intr-un cuvant tot ce am vazut mi-a placut , sa ii porti cu placere :)

    ReplyDelete
  2. Imi plac foarte mult prima pereche de cercei.Mi se par eleganti si eu prefer argintul ca metal pretios datorita zodiei mele berbec.Iar perlele dau rafinament.O alegere super reusita

    ReplyDelete
  3. cel mai mult imi place prima pereche de cercei si coafura de printesa. sunt convinsa ca te-ar prinde foarte bine.

    ReplyDelete
  4. Sunt foarte frumosi cerceii,imi place mult prima pereche.Sa-i porti sanatoasa,draga mea! :*

    ReplyDelete
  5. sunt foarte frumoase, felicitari pentru alegerea inspirata

    ReplyDelete
  6. Sunt minunati cerceii,imi plac foarte mult...ai facut o alegere minunata si ma gandesc ca ajutata de baietelul tau nu aveai cum sa dai gres <3

    ReplyDelete
  7. Primii cercei cei placati cu argint si cu perlute cred ca se potrivesc mai bine pentru o miresica , sunt mai eleganti

    ReplyDelete