Monday, July 6, 2015

Ne place rosu, ne plac reducerile

Luna asta imi place culoarea rosu! De ce spun acest lucru? Pentru ca in perioada 1-12 iulie, atat online pe site-ul www.ecco-shoes.ro, cat si in magazinul din Dorobanti si alte magazine ECCO din tara, eticheta rosie ne indica produsele reduse cu pana la 50%, iar verdele ne arata noile preturi, pe menite sa ne uimeasca si sa ne imbie sa cumparam, pentru ca trebuie sa recunoastem ca nu exista moment mai propice cumparaturilor, decat in perioada cand se fac reduceri si daca nu trebuie sa asteptam Black Friday ca sa ne bucuram de preturi pe placul nostru, cu atat mai bine.

Nu pot sa exprim in cuvinte cand am vazut o pereche de pantofi albi din piele naturala, prevazuti cu perforatii, redusi cu 50%. Mi-am mai cumparat acum vreo trei-patru ani ceva in genul si multe veri la rand au fost preferatii mei, atat in completarea outfit-urilor, cat si in ceea ce priveste comoditatea si confortul conferit. Nu mi s-au rupt si inca ii mai pot purta, dar uneori mai vine timpul unei schimbari, chiar daca nu fac modificari radicale de stil, ma simt bine cand port ceva nou.In plus, aceia sunt balerini, iar acestia sunt pantofi, asa ca nu fac o investitie inutila, in ceva ce am, ci in niste pantofi moderni, confortabili si frumosi, ce-mi vor da un aer distinct.




Reducerile sunt aplicate la incaltamintea pentru femei, barbati si copii, dar si la genti si accesorii, asa ca puteti sa va aruncati o privire pentru a vedea daca va puteti cumpara produsul preferat la pret scontat. Daca aveti carduri de fidelitate sau alt voucher de reducere, trebuie sa stiti totusi ca nu le puteti folosi decat pentru produsele aflate la pret intreg.


Acum ca stiti toate aceste detalii, nu-mi ramane decat sa va urez: "Spor la shopping!".

No comments:

Post a Comment