Tuesday, July 21, 2015

Farmacie normala sau farmacie online?

Indiferent despre cine e vorba, cu totii ne bucuram cand cumparam un produs la reducere, dar e cam greu ca in plin sezon de vara sa gasesti produse de protectie solara, de exemplu, la reducere. Nu imi explic de ce, dar in aceasta perioada toata lumea e mult mai atenta la ce mananca si acorda mult mai multa atentie ingrijirii pielii sau a tenului. Ce-ar fi daca v-as spune ca toate aceste lucruri le gasiti intr-o farmacie online? Da, da, ati citit bine! Pe site-ul Cumpara Medicamente, puteti achizitiona produse din categoriile “protectie solara“, “fito-dermatocosmetice“ si “alimente speciale" si sa profitati de cele trei saptamani de reduceri.


Probabil ca multi va veti intreba de ce  ar trebui sa optati pentru o farmacie online. Daca stati la tara si farmacia e departe sau daca sunteti o persoana cu un program extrem de incarcat, in mod sigur imi veti da dreptate ca va este la indemana faptul ca puteti discuta online pe chat cu farmacistul de serviciu si ca veti primi acasa gratuit produsele in cazul unei comenzi de peste 100 de lei  sau platind 12 lei in cazul unei comenzi mai mici. Daca stati la oras totusi de ce ati da comanda online? Poate pentru ca v-ati saturat de fata plictisita a farmacistului, de cozile la care trebuie sa stati, de preturile mai mari sau din cauza ca nu puteti primi un sfat bun si o indrumare de la o persoana competenta.

Sotul meu a avut neplacuta experienta de a se duce cu 15 minute inainte de inchidere la o farmacie ce avea program pana 23.00, dar domnisoara sau doamna farmacista facuse deja casa si nu mai avea chef de nimeni. La sotul meu nu era ceva urgent, dar o biata batranica care venise inaintea lui, o implora pe farmacista respectiva, sa-i dea si ei ceva pentru ameliorarea durerii de masea ca sa nu sufere pe timpul noptii pana ajunge la stomatolog a doua zi si i s-a raspuns sec, ca nu se mai poate. Ramai uimit cu cata aroganta trateaza unii farmacisti pacientii si daca te revolti sau indraznesti sa-i contrazici, poate-poate te trezesti injurat pe strada, hartuit si jignit cum i s-a intamplat sotului meu pentru ca a indraznit sa-i ia apararea bunicutei respective. Cum e posibil asa ceva in zilele noastre, nu-mi dau seama...


Prin urmare, prefer de o mie de ori un magazin online cu un farmacist de serviciu amabil decat o farmacista cu aere de diva.

5 comments:

  1. Până acum nu am apelat la o farmacie online, poate și pentru că la mine în oraș farmacistele sunt de treabă și am găsit mereu ceea ce am avut nevoie.
    Dar, consider că este o alternativă foarte bună.

    ReplyDelete
  2. eu am apelat o data la o farmacie online pt ca nu gaseam un medicament in nici o farmacie, dar va pot spune ca a fost totul foarte usor si rapid, recomanda cumparaturi de la farmaciile online

    ReplyDelete
  3. Pentru situatiile cand nu gasesc un medicament mai special, apelez si la farmaciile online, dar in Bucuresti s-au inmultit ca ciupercile dupa ploaie si am o multime de farmacii langa mine, foarte bine aprovizionate!

    ReplyDelete
  4. un articol minunat foarte necesar pentru a ne informa bine

    ReplyDelete