Friday, July 3, 2015

Nunta handmade surprinsa de cel mai bun fotograf de nunta din Bucuresti




Sunt convinsa de faptul ca povestea noastra fost scrisa in ceruri si ca intalnirea noastra nu a fost intamplatoare, ca vom fi fericiti, la fel cum sunt sigura ca nunta noastra handmade va fi surprinsa de cel mai bun fotograf de nunta din Bucuresti.

Mai este fix un an, 6 zile si 5 ore pana la marele eveniment din viata mea si pentru ca totul sa fie de vis, am cantarit si valorificat fiecare detaliu. Este foarte adevarat ca momentul in care vom spune "Da", o sa fie coplesitor si emotionant, ca ne vom simti ca niste printi intr-un basm cu final fericit, dar desi noi suntem in rolul principal, alaturi ne vor fi familia si prietenii, de aceea trebuie sa avem grija ca ei sa se simta bine si ca totul sa iasa perfect, pentru ca o nunta implica mult mai multe, nu numai fluturasi in stomac si dragoste. 


Dupa ce am stabilit bugetul pe care-l vom aloca pregatirilor, am inceput sa trec intr-un carnetel tot ce am de facut, un fel de "wedding planner".
-   Am ales data nuntii, biserica si restaurantul, in functie de numarul invitatilor si de asteptarile noastre de la locatia respectiva.
-   Locul florilor de nunta va fi luat de catre bratari pentru femei in ton cu nuanta salii si de papioane pentru barbati; toate create de mine. Nu mi-a placut niciodata sa-mi fie intepate rochiile de bolduri si nici nu vreau ca eu sa fac ceva ce nu-mi place.
-   Invitatiile vor fi de asemenea handmade, pentru ca mi-a placut enorm un model costisitor si pentru ca mi-am dat seama ca voi economisi de 10 ori suma pe care as fi dat-o cumparandu-le am hotarat sa ma apuc de treaba.

http://www.efotografnunta.ro/

-   In ceea ce priveste marturiile o sa fie putin mai greu, pentru ca vreau sa conste in lumanari parfumate si mi-e putin teama ca nu voi reusi sa le fac spectaculoase, dar repetitia e mama invataturii si nu ma voi lasa pana cand nu vor iesi exact asa cum imi doresc. Se spune ca daca pui pasiune in ceea ce realizezi,  rezultatele sunt spectaculoase.
-   Am hotarat care vor fi lautarii ce vor intretine atmosfera.
-   Ne-am decis asupra meniului, tortului, decoratiunilor, costumului de ginere, a pantofilor, a cavalerilor si a domnisoarelor de onoare.
-   Se spune ca rochia de mireasa te gaseste pe tine, nu tu pe ea si in momentul in care o vezi, stii ca ea este rochia care ti s-a conturat in minte inca din perioada copilariei, iar dupa indelungi cautari am gasit exact ceea ce-mi doream, rochia imaginata care sa ma reprezinte si care sa atraga atentia prin detalii, finete si aspect luxuriant. 



-   Nu voi opta pentru prea multe accesorii, doar pentru niste cercei de dimensiuni mici si foarte simpli, o poseta chic, o umbreluta pentru sedinta foto, un voal care sa puna in evidenta rochia si bineinteles pentru niste pantofi care sa fie pe cat de frumosi, pe atat de confortabili si care sa ma ajute sa dansez toata seara. Asa cum era de asteptat, din acest tablou vestimentar nu putea lipsi buchetul de mireasa care va fi din orhidee, lacramioare sau trandafiri albi, inca nu ma pot decide care dintre ele imi place mai mult...
-   Atat verighetele, cat si fotografiile vor fi singurele lucruri care ne vor ramane ca amintire si care vor ilustra emotiile si momentele speciale din acea zi minunata. Tocmai de aceea au prioritate pe lista de achizitii si suntem dispusi sa destinam in acest scop un buget mai mare.


Am cautat mult un fotograf nunta Bucuresti care sa fie capabil sa puna in evidenta povestea noastra si dragostea ce ne-o purtam unul altuia, iar dupa mai multe recomandari si vizionarea catorva albume superbe, l-am ales pe Joita Lucian, un fotograf de nunta tanar si profesionist, care foloseste aparate foto si video performante, iar acum simt pur si simplu ca mi s-a luat o piatra de pe inima, ca amintirile vor fi in siguranta si ca eforturile noastre vor da roade.

Vreau ca magia celor mai frumoase momente din viata mea, sa fie imortalizate prin fotografii artistice, iar calitatea optica si cromatica lor sa ma readuca in acea zi si sa ma faca sa lacrimez de fericire si de emotie, iar dupa parerea mea cel mai bun fotograf de nunta poate face ca aceste lucruri sa se infaptuiasca. De ce spun cel mai bun fotograf de nunta? Pentru ca din toate pozele vazute pana acum, doar el e cel mai aproape de ceea ce vrem si pare sa iubeasca fotografia la fel de mult cum ne iubim noi.
Amintirile frumoase raman pentru totdeauna!

6 comments:

  1. Imi plac ideile tale, vei avea marturii si invitatii foarte dragute, dar si mult de munca. Imi place si modelul de rochie ales si intr-adevar, conteaza fotograful pentru ca el va surprinde momente pe care ti le vei aminti cu drag.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bratarile sunt gata, prima invitatie am facut-o si toate elementele mai dificile, voi mai avea putin de lucru, dar merita. In privinta fotografului si al rochiei, cred ca sunt piesele cheie pentru ca la o nunta totul sa iasa perfect.

      Delete
  2. Ai idei frumoase, iar fotograful conteaza intr-adevar foarte mult. Peste ani fotografiile vor fi singurele marturii si trebuie sa surprinda exact atmosfera de atunci.

    ReplyDelete
  3. Foarte frumos....cand pui suflet si te implici totul iese mai frumos si special

    ReplyDelete