Wednesday, July 1, 2015

Cheap clothes for children and women and my first order from Dresslink

RO: Am fost foarte fericita cand mi-a venit comanda data pe site-ul Dresslink , o asteptam de o luna dar a meritat, hainutele pe care le-am comandat pentru copilul meu sunt superbe si nu am scos din buzunar nici mai mult nici mai putin de 25$ cu tot cu transportul. I-am luat un set de haine pentru primavara, unul pentru vara si niste pantaloni haiosi, dar mai bine sa va arat...

Un mic sfat: Este mult mai covenabil sa cumparati mai multe articole, pentru ca astfel costul transportului nu o sa va mai para mare.

English: I was very happy when I got the order on the site Dresslink, I was waiting of one month, but it was worth, the clothes that I ordered for my child are gorgeous and I don't spend more than $ 25 with shipping fee. I've got a set of clothes for spring, one for summer and some hilarious pants, but better to show you...

A little tip: It is much better to buy several items, so the cost of transport it will not look expensive.

RO:  Acest set de doua piese este disponibil pe albastru si rosu la pretul de 5.81$, eu l-am luat putin mai scump, dar acum este disponibil la pret redus.

English: This set of two pieces is available on blue and red color at a price of $ 5.81, I got it a little more expensive, but now it is available at low price.

Click pe poza pentru a intra in pagina produsului! 
Click on the picture to enter in the product page!


http://www.dresslink.com/2pcs-nwt-vaenait-baby-boys-toddler-kids-boy-finger-top-tshirtspants-outfit-p-13353.html?utm_source=blog&utm_medium=banner&utm_campaign=lendy163

RO: Acesti pantaloni sunt preferatii baietelului meu. Sunt extrem de interesanti si intoarce toate privirile admirative ale celor din jur. Costa doar 3.43$ si sunt disponibili pe culoare gri si negru.

English: This pants are my boy's favorite. They are extremely interesting and turn all the admiring glances of others. It only costs $ 3.43 and are available in gray and black color.

Click pe poza pentru a intra in pagina produsului! 
Click on the picture to enter in the product page!


http://www.dresslink.com/baby-boy-kids-childrens-spring-summer-fall-clothing-shark-mouth-pants-thin-trousers-p-15903.html?utm_source=blog&utm_medium=banner&utm_campaign=lendy163

RO: Ce-mi place mai mult am lasat pentru la final. Acest set de vara arata foarte bine, dar pentru ca vremea nu ne-a permis a trebuit sa facem pozele in casa si cu greu l-am putut covinge sa nu mai topaie si sa ma lase sa-l pozez. Iata ce a iesit!

English: What I love more, I left for the end. This summer suit looks great, but because the weather didn't allow us, we had to make photos in the house and I could hardly stop him from hopping so I can take his picture. Here's what came out!

Click pe poza pentru a intra in pagina produsului! 
Click on the picture to enter in the product page!


http://www.dresslink.com/boy-kids-children-new-fashion-two-pieces-summer-suit-striped-short-sleeve-tshirt-and-half-pants-p-18882.html?utm_source=blog&utm_medium=banner&utm_campaign=lendy163

RO: Toate persoanele care l-au vazut imbracat in aceste hainute, au spus ca pe viitor vor face si ele  comanda de hainute pentru copiii lor si pentru ele.

English: Everyone who saw him dressed in these clothes, said that in future they will also order clothes for their children and for themselves.

Sper ca prin acest articol sa reusesc sa va ajut sa faceti economii la buget si sa luati haine superbe la preturi extrem de mici.

I hope that through this article to help you to buy gorgeous clothes at low prices.

15 comments:

  1. Chiar sunt minunate , iar pretul este foarte mic. O sa ma uit si eu pe site.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mie mi-a fost teama sa-i iau copilului din cauza marimilor, imi luam mai mult pentru mine, dar i-au venit bine :)

      Delete
  2. scumpiccccccccccccc foc,hainutele sunt pe stilul lui adica cool.mi ar place si mie un rand de hainute ca acestea pentru piticul meu :) Sa le purtati sanatosi ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Scumpe nu sunt, asa ca ti le poti permite. Si baietelul tau e un scumpic, merita tot ce e mai frumos pe lume :)

      Delete
  3. Sunt foarte frumoase si elegante hainutele. Iar pretul este accesibil chiar deci poftiti de va faceti baieteii supermodele.

    ReplyDelete
  4. super dragute,la fel ca dragalasul tau pui :*

    ReplyDelete
  5. Hainute Mamici Cu PiticiMay 1, 2015 at 8:02 AM

    Sunt foarte frumoase sa le poarte sanatos :)

    ReplyDelete
  6. Foarte faine hăinuțele și piciul tău arată foarte bine.

    ReplyDelete
  7. Super cool hainutele, iar piciul e un scumpic! Sa fie sanatos si sa poarte cu placere tot ce i-ai cumparat!

    ReplyDelete
  8. Foarte dragute si frumoase hainute !!

    ReplyDelete
  9. Wow toate sunt așa cool, elegante și foarte ieftine !!!! Andreea Grecu

    ReplyDelete
  10. Foarte draguti si haiosi sunt,imi plac mult.

    ReplyDelete
  11. Woo~~ Really cute~Love all the post~Thank you..

    ReplyDelete
  12. Ce simpatice sunt si intr-adevar foarte convenabile la pret! Sa le poarte sanatos! :*

    ReplyDelete