Monday, July 27, 2015

Cheap 3d bedding

English: After I worked hard all day long I like to sit in soft and gentle bedding. Even the most comfortable bed is incomplete without good bed linens. I like enormously and relaxes me butterflies, but it's so difficult to find butterfly bedding.



It has become my custom to buy cheap 3D scenery bedding every 18 months. If I spend 1/3 of my life sleeping, I want to sleep well. Sleep quality can make a person more productive and I like the things done well. 

Probably most of you know how much I wish to swimming with the dolphins, which is why I felt attracted to this bed linen. Another reason is that I love hearts, because I am a person who loves life and everything that surrounds it, who likes to daydream to a world in full harmony.


I thought that until my dream will be realized, I can enjoy dolphins in my own bedroom.

My child loves racing cars, perhaps because when he was little he was number one admirer of Lightning McQueen. It's easy to understand which bedding he wanted...


 What preferences do you have in matters of linens?

 Romanian: Dupa ce am muncit din greu toata ziua imi place sa ma cufund in asternuturi moi si placute la atingere. Chiar si cel mai confortabil pat este incomplet fara o lenjerie de pat bunaImi plac enorm si ma relaxeaza fluturasi, dar nu prea gasesc lenjerii de pat cu fluturi. Am deprins un obicei in a-mi cumpara asternuturi de pat cu model 3D o data la 18 luni.
Daca tot imi petrec 1/3 din viata dormind, macar sa dorm bine. Calitatea somnului poate face o persoana mult mai productiva, iar mie imi plac lucrurile facute bine.

Probabil ca multi dintre voi stiti cat de mult imi doresc sa inot cu delfinii, tocmai de aceea  m-am simtit atrasa de aceasta lenjerie de pat. Un alt motiv ar fi ca imi plac inimioarele, pentru ca sunt o persoana care iubeste viata si tot ce o inconjoara, careia ii place sa viseze cu ochii deschisi la o lume in deplina armonie.

M-am gandit ca pana la realizarea visului meu, ma pot bucura de delfini in propriul dormitor.

Copilului meu ii plac masinile de curse, poate din cauza ca atunci cand era mic era fanul numarul unu al lui Fulger McQueen. E lesne de inteles ce asternut de pat si-a dorit...
Voi ce preferinte aveti in materie de lenjerii de pat?

7 comments:

  1. Adevarul este ca toate sunt frumoase . Mie personal imi plac lenjeriile cu imprimeuri florale , romantice ... sa-mi dea senzatia de lenjerie "grea ", regala , imi place damascul , jaquardul . Asta .... in visele mele

    ReplyDelete
  2. Cel mai mult imi place cea cu delfini!

    ReplyDelete
  3. Intradevar modelele sunt de vis , nici nu trebuie sa ma chinui sa gasesc modelele preferate al fiecari membru din familiaa mea:) cele florale sunt absolut uimitoare .

    ReplyDelete
  4. imi plac la nebunie lenjeriile de pat 3d!

    ReplyDelete
  5. ce frumoase sunt! Prima imi place mai mult, ma relaxeaza, are un aer de "vacanta"

    ReplyDelete