Tuesday, July 7, 2015

Cu Vivat Familia inveti importanta a trei cuvinte preventie, simptome si tratament

Tot ce are omul mai de preț este sănătatea, însă atunci când o avem, în goana noastră după bani sau din cauza teribilismului tinereții, uităm s-o prețuim și numai după ce-o pierdem îi acordăm prioritate. Din păcate aceasta nici nu poate fi moștenită, nici cumpărată, primită în dar sau oferită, ci trebuie doar păstrată.

Acum câțiva ani obișnuiam să merg la solar de două-trei ori pe săptămână și niciodată nu mi se părea că sunt suficient de bronzată, făcusem practic o obsesie pentru asta. Atunci când vedeam la televizor reportaje despre consecințele pe care le poate avea solarul, consideram că mie nu mi se poate întâmpla. Am întrerupt acest obicei în momentul în care am hotărât să am un copil și timp de trei ani nici nu mi-a trecut prin cap să mă duc la vreo ședinta, până într-o zi nefericită când m-am ales cu niște arsuri severe pe corp din cauza inconștienței mele, fapt care m-a făcut să trag niște învățături și să realizez că pe lângă îmbătrânirea timpurie a pielii, mă pot alege și cu un cancer de piele. Am spus "STOP!" chiar din acea zi dupa ce am citit un articol despre simptomele, prevenția și tratamentul acestei afecțiuni pe site-ul oficial al farmaciilor independente Vivat Familia.

Se pare că pe lângă solar, gaura din ce în ce mai mare din stratul de ozon determină o putere mai mare a soarelui, iar efectele pe care le are asupra oamenilor sunt extrem de dăunătoare, iar cazurile de cancer de piele au crescut într-o manieră alarmantă. Indiferent dacă este vorba despre cancer alb sau negru de piele, simptomele acestei boli se manifestă prin mâncărimi sau sângerari ale pielii, modificări epidermice vizibile și uneori palpabile. Doar în stadii avansate apar simptome ale altor organe, tocmai de aceea este foarte important să fie identificat la timp sau prevenit prin protejarea de razele ultaviolete prin creme solare, pălării și  îmbrăcăminte. Cancerul alb se tratează prin îndepărtatea chirurgicală a tumorii, pot fi criocauterizate, tratate cu creme și geluri (Picato®, Aldara®) sau cu laserul.  Cancerul negru al pielii este mai periculos, iar tratamentul său include: imunoterapia, chimioterapia și radioterapia. 

Trebuie să recunosc că m-am liniștit după ce am aflat toate aceste detalii, pentru că eu nu aveam acele simptome, așa că am hotărât să fac o vizită farmaciei FORTE VITA FARM - RĂZBOIENI din Pitești și să cer un sfat farmaciștilor de acolo, care m-au impresionat întotdeauna prin dăruirea necondiționată pentru profesia lor, prin modul în care interacționează cu pacienții, atenția lor pentru detalii și competențele lor. Cred că toate farmaciile ar trebui să funcționeze în același mod, dând întâietate intereselor pacienților și cu același grad de competență prin care să formeze, cu adevărat, o comunitate vie. Farmacistul mi-au recomandat un duș rece, iar zonele roșii cu bășici să le spăl cu blândețe cu apă și săpun, apoi să aplic un unguent antibiotic și să bandajez acele zone fără a strânge prea tare, pentru a evita presiunea asupra leziunii.

http://www.vivat-familia.ro/articol/afectiuni/cancerul-de-piele-preventie-simptome-si-tratament-63.html

Totuși problemele mele de sănătate erau departe de a se fi încheiat după vindecarea arsurilor. De foarte multe ori mă dureau picioarele, încât îmi venea extrem greu să fac câțiva pași, am fost pusă chiar în fața situației în care pur și simplu nu puteam merge, iar dupa alternarea băilor calde cu cele reci la picioare, am reușit să scap temporar de durere, ca să pot merge la farmacie. După ce mi s-au pus o serie de întrebări, mi s-a spus că această problemă este aparută ca urmare a retenției de apă în organism și dacă voi lua o capsulă de Apuretin pe zi, voi reuși să elimin apa din organism și produșii toxici de metabolism. Nu am cuvinte să exprim cât m-a ajutat acest sfat...

E impresionant de știut faptul ca  peste 700.000 de oameni interacționează cu Vivat săptămânal, la nivel național. Poate încă nu aveți cunoștințe legate de multitudinea de suprize pregătite în această perioadă, dar o să vi le dezvălui eu. Dacă sunteți pe stradă și vedeți o farmacie independentă semnalizată Vivat, făceți-vă un selfie cu bulina roșie și încarcați poza  printr-un comentariu pe pagina de Facebook Vivat sau trimiteți-o prin aplicație.  Puteți câștiga prin tragerea la sorți din data de 18 iulie o cameră foto Nikon Coolpix de 20.1 MP, husă de protecție și card de memorie de 4 GB.

Credeți că asta e tot? Clienții care cumpără orice dispozitiv medical, supliment alimentar sau produs cosmetic, pot înscrie bonul fiscal în tombola verii până pe 15 iulie și pot caștiga unul din cele 300 de premii pentru sănătate.



Nu uitați de trusa Vivat pentru acest sezon, ce constă într-un set de medicamente adaptat nevoilor noastre și a celor dragi nouă, o opțiune pentru a ne proteja sănătatea și a ne îngriji de viitor!

6 comments:

  1. Interesant articol,in drumurile mele voi intra in farmaciile VIVAT ,mai ales pentru trusa de sanatate.

    ReplyDelete
  2. Imi doresc si eu acest medicament minune,chiar as avea nevoie avand in vedere ce am deja in familie. Mai rar asa lanturi de farmacii carora sa le pese cu adevarat de clientii lor.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Of, draga mea daca-ai sti cat mi-as dori sa te ajut atat pe tine, cat si pe sotul meu, dar din pacate nu pot. Eu am incredere totusi in doctori si medicamente...

      Delete
  3. Multumim pentru articol,produse pentru sanatatea noastra...sigur voi apela la ei cand voi avea nevoie <3

    ReplyDelete
  4. INFORMATII FOARTE UTILE DESPRE CARE NU PREA STIAM , ITI MULTUMIM

    ReplyDelete