Saturday, July 25, 2015

Vara asta ploua cu premii, tineti umbrela invers!

Vara asta se anunta o vreme pe cat de calduroasa, pe atat de ploioasa. Atentie, nu cad ploi obisnuite, ci ploua cu premii!  Nu va faceti griji, insa ca va poate lovi un premiu, premiile cad doar in casele celor mai talentati bloggeri ce iubesc competitiile si care vor sa-si demonstreze ca sunt cei mai buni dintre cei mai buni. Acestea fiind spuse, eu va las mai jos cateva detalii si apoi imi pregatesc degetele pentru a tasta texte inspirate, care sa-mi placa in primul rand mie, in speranta ca voi cuceri inimile si celorlalti cititori. Umbrela mea e deja pregatita, numai ca eu nu vreau sa ma feresc de lovituri si nici nu vreau sa ma apar sa nu ma loveasca din greseala vreun premiu, ci vreau sa o tin invers, pregatita sa plutesc printre ele si sa o incarc cat mai multe, pentru ca ma simt inspirata si motivata, dar mai ales pregatita de concurenta.


Lasand gluma la o parte, o sa va zic de ce prefer sa particip la astfel de campanii cu riscul de a nu castiga nimic, dar cu aceasi sansa ca si ceilalti de a castiga oricare premiu:
- pentru ca de-a lungul timpului am castigat nenumarate premii care mi-au redat increderea in mine si m-au facut constienta de puterea imaginatiei mele
- la fiecare premiu primit simt ca mi se apreciaza efortul pe care il depun in redactarea unui articol
- am invatat sa pierd si sa ma bucur pentru entuziasmul altora
- imi place sentimentul pe care il am ori de cate ori castig
- mi-am facut o multime de prieteni printre ceilalti bloggeri participanti
- am invatat sa accept criticile si sa le folosesc in mod constructiv pe viitor
- ultimul, dar nu cel din urma motiv pentru ca ador competitia.

Asadar, curatati tastaturile, fiti pregatiti sa va puneti imaginatia la incercare si hai sa ne razboim prin cuvinte pe Blog Awards pana pe 15 august si sa castigam impreuna premiile superbe puse in joc.

http://www.blogawards.ro/vara-bloggerilor-2015
Participati pana pe 26 iulie la campania TPB.ro si puteti castiga unul din cele 10 premii pe care orice femeie si le-ar dori:
-3 placi de intins parul profesionale in valoare de 184 lei bucata.
-3 uscatoare profesionale in valoare de 120 lei bucata.
-4 pachete din gama L’Oreal (sampon si masca, cu o valoare totala de aproximativ 100 lei pe pachet).

Daca planuiti sa va schimbati scaunul de birou cu unul mai confortabil, atunci nu ar fi rau sa concurati la campania Scaune Online #2 pentru unul din cele 3 scaune puse in joc, campanie ce se finalizeaza pe 30 iulie.

Sunt sigura ca orice blogger adora premiile in bani, pentru ca isi pot cumpara din ei ceea ce isi doresc, iar daca voi nu faceti exceptie, atunci mai aveti timp pana pe 9 august sa va  inscrieti la campania Colorit.ro pentru ca nimanui nu i-ar sta rau cu 300, 200 sau 100 de lei in plus in buzunar. Sigur veti gasi pe ce sa-i cheltuiti, intr-un timp mai scurt decat v-a luat sa scrieti articolul castigator.

De asemenea in competitia Vara Bloggerilor, mai puteti castiga premii in bani daca va inscrieti pana in data de 13 august la campania Klador, premii de 200, 100, respectiv 50 de lei.

Daca pe de alta parte, preferati voucherele de cumparaturi, cu siguranta veti face tot posibilul ca pana in data de 10 august sa va inscrieti la campania Cumpara medicamente sau pana pe 13 august la campania Copil cu numarul doi.

Pe langa premiile din cadrul fiecarei campanii individuale, puteti castiga  o tableta daca veti fi autorul celui mai reusit articol care promoveaza Campania Vara Bloggerilor 2015 sau unul din cele 15 premii suplimentare daca va veti numara printre cei 15 bloggeri ce ocupa primele locuri in clasament. Cum puteti realiza acest lucru, descoperiti in regulamentul campaniei Vara Bloggerilor 2015.

Iata care sunt premiile suplimentare: voucher de 100 lei pentru cumparaturi de pe Copil.ro, voucher de 100 lei pentru cumparaturi de pe Cbstore.eu,  150 lei de la ScauneOnline.ro, placa de par de la Silk’n, un set Luiza format din sampon, masca si ser, in valoare de 333 ron, voucher de 100 lei pentru cumparaturi de pe GemSale sau una dintre agendele oferite de Cornul Abundentei!

Participati si voi, fiindca nu se stie niciodata cum in ploaia asta de premii, reusiti sa prindeti funda unui cadou si sa-l trageti in propria umbrela.
Riscati si castigati!



No comments:

Post a Comment